luni, 23 iunie 2014

Alertă!

Cod galben de admirație!
Orașul este inundat de parfumul florilor de tei.
Cetățenii sunt rugați să nu stea în case, în special seara, decât în cazuri de strictă necesitate!
Dacă vă apucă noapte pe străzi, riscați să visați la vremurile în care erați tineri și îndrăgostiți!
Primăria a anunțat că starea de alertă va dura până în luna iulie!


Vara pe deal

Pe dealul Teiul Zânei coboară, ca din soare,
Cu părul ud de roșul vărsat în răsărit,
Cu trupul de clepsidră, cu pielea – in albit,
Cu ochii de ferigă crescută la izvoare,

Cu pas de căprioară pășind în luminiș,
Cu maci și sânziene pe mânecile iei,
Privind cum se răsfiră pe verdele câmpiei
Bănuți de margarete la umbră de măcriș,

Pășește, grațiosă, împrăștiind albine
Prin tufe-nmiresmate de palid cimbrișor,
Salută pitulicea ascunsă sub mohor
Și îmi întinde, tandră, panerul cu afine.

20 de comentarii:

  1. Parfumul florilor de tei! :) Acum vreo ora teiul tocmai a batut cu ramurile-n geam. :) Au fost cateva rafale scurte - dar puternice - de vânt... Cand privesc fereastra dau ochii cu florile de tei!
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) și tu ești în alertă! sper că ai tot ce trebuie, vestă de salvare, lanternă, apă plată, etc!
      Toate cele bune și ție!

      Ștergere
  2. >:D< Daaa, tocmai ce am terminat rondul de noapte pe aleea cu tei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador parfumul teilor.. Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În perioada asta ai parte din belșug de el, de parfumul preferat! Ca-n povești, nu?
      Week-end înmiresmat îți doresc!

      Ștergere
  4. Excelenta alerta!
    AnonIM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) m-am simțit urmașul lui Vasile... Roaită și am dat alarma!
      Nu v-am urmărit Locanta în această perioadă! Cred că ați depășit Litoralul în privința turiștilor amatori de băi... muzicale!

      Ștergere
    2. Apai, nu stiu daca se mai duce cineva pe litoral de cand am deschis inca trei saloane ale locantei.
      AnonIM

      Ștergere
    3. Prima mea escapadă pe litoral a avut ca obiectiv prioritar Vila nr. 1 Mamaia! Am stat ore în șir în picioare ca să ascult în boxele scoase pe verande postul meu preferat, Radiovacanța!
      Acum, în baston, aștept să se publice locul de unde emite Radiolocanta, să încerc să vin... Poate nu se anulează taloanele de pensionar până atunci! :)

      Ștergere
  5. Offf...chiar alerta la mine.Sunt in concediu, putin net si am ramas in urma cu cititul.Bine ca aici mai sunt flori de tei.
    .Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-a ținut alerta afară și nu am apucat să citesc comentariul!
      La fel și dvs.

      Ștergere
  6. Este o adevărată minune atunci când înfloresc teii şi ne înnebunesc cu mireasma lor!
    Zile frumoase şi înmiresmate! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper ca esti bine.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  8. Seara buna domnu' Vasile!
    Un admirator al frumosului ca intotdeauna.
    Minunate versurile, dar si teiul imbietor :)

    RăspundețiȘtergere