miercuri, 9 octombrie 2013

Fiara (3)

Vă rog, nu lăsați copiii la calculator...
Prezint o singură imagine din film, ca să vedeti că apelul e veridic!

De văzut ziua!
Îmi declin orice responsabilitate! Dacă iubitorii de adrenalină din clubul
 riscă, e numai treaba lor!
Salut supraviețuitorii care au reușit să fugă din sală!

___________________________________________________
Notă:
link spre youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=VK8joaHouGQ
sau filmul încărcat aici, direct,
pentru cei ce au acces restricționat la youtybe!

40 de comentarii:

  1. Fiara asta, domnule, e drăgălăşenia întruchipată!
    :))
    Adevărul e că m-aşteptam eu la o năzbâtie din partea domniei tale. Că mai mereu ne păcăleşti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi pe asta am mizat!
      m-am gândit că vizitatorii vor gândi că e o păcăleală și se așteaptă la altceva așa că eu am postat altceva decât altceva...
      ăăăă, nu e clar? păi cum să fie, dacă nici eu nu am înțeles? :))

      Ștergere
  2. Atata suspans si... nu pot deschide videoclipul! Contine muzica pentru care GEMA impune plata pentru licenta.
    :O :O :O :O
    Ei, poate e mai bine ;-) am supravietuit :-)
    Happy WW! ☆★☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa mi-e draga viata, azi, incat nu-mi pot asuma nici o responsabilitate...
    Dar curiozitatea asta asa ce ma impinge!! Zii si tu ceva....:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Of! Tot acasă trebuie să o văd, că aici am o râşniţă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha , ha , ha! Chiar fiara! Stii imaginea cu pisica care se vede leu cand se priveste in oglinda? O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. toate fiarele mi-au placut!
    sunt curioasa ce urmeaza...

    RăspundețiȘtergere
  7. fiara ca fiara, dar salvarea face toti banii! :)))
    fiara e fetita, nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Orice lucru speriat poate deveni fiara :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Vasile!
    O așa fiară(pisicuță) am avut și eu!
    Este o pufoșenie drăgălașă!
    O zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, și mi-a plăcut că nu a avut trac deloc "pe scenă"! :)
      Seară bună!

      Ștergere
  10. O, Doamne! Bine ca l-am vazut pe timp de zi!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai dam in mintea copiilor,cand nu-i avem sau ii avem langa noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună observație, dacă tot nu am copiii lângă mine măcar să ma prefac! Așa este!

      Ștergere
  12. Ha, ha! Foarte reușit filmul cu fiara cea ”înfricoșătoare”. Am luat mai întâi un Rudotel, să nu-mi sară inima de spaimă.

    O seară frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, mă bucur că ai fost prevăzător!
      Eu m-am speriat și la turnare, și la montaj, și la comentarii, vai viața mea... :)))
      Seară bună să fie!

      Ștergere
  13. Seara buna!
    Excelent-excelent! Infioratoare Fiara! Si draga-mi este! Asa fiara sa tot intalnim! Dar si latratoarea e simpatica! Simtea nevoia sa aiba ultimul cuvant! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai așa, cum să-ți fie dragă o fiară??? Crezi că e aliens d-ăla de pe blogul tău??? Aici e FIARA FIARELOR, ai grijă!!! :)))

      Păi dacă e femeie e logic să aibă ȘI ultimul cuvânt!
      Seară bună!

      Ștergere
  14. M-ai pacalit! Am luat-o de buna si am expediat copilul de langa mine...Si cand te gandesti ca el e lesinat dupa pisici...

    RăspundețiȘtergere
  15. :))) Am riscat si-am privit pe intuneric ;)
    Ce fiara fioroasa! Wow! Nu stiu cum ai avut atata curaj s-o filmezi. Nu pot decat sa trag concluzia normala ca esti tare priceput si curajos :)
    Biata pisicuta! De-ar sti ea cum ai speriat net-ul ;)
    Mi-a placut filmul. Foarte reusit! Felicitari! Sa ai o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal că ai avut curaj, se vede trainingul la școala mușchetarilor! :)
      Mulțumesc, bună dimineața!

      Ștergere
  16. Sa tot fie astfel de fiare:)). Salutari panterutei din partea noastra :D!!
    Si o seara frumoasa in continuare:)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooops, adică prevezi o invazie?
      de luat măsuri! :))
      Bună dimineața, o zi bună să ai!

      Ștergere
  17. Nu mai e nevoie de cuvinte în fata acestei fiare ! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. mi-e si frica sa dau play :))

    RăspundețiȘtergere