vineri, 20 septembrie 2013

DOAMNĂ...



10 comentarii:

  1. visează doamna :)
    iar pe umeri n-are lut, ci cremă hidratantă...

    spor la toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      nu stiu, nu crez... pana nu vaz! :)
      multam, la fel si tie
      spor pe... hartie!

      Ștergere
  2. mulţam, am avut. s-a şi speriat portarul când m-a văzut răsărind din lift la zece seara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      portarul acela ori ia medicamente de inimă zilnic (doză dublă în week-end!) ca să reziste la asemenea şocuri, ori are cea mai sănătoasă inimă din lume!

      Ștergere
  3. bărbaţii... ţi-e de portar, hmm?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iar ma provoci la poiroteala?
      pai in primele zile de "portareala" asa pateam si eu, picau sefii la diverse ore din zi si din noapte, doar-doar m-or prinde "visator"! :)
      asa ca poiroticul din mine zice: opa, doamna e Sefa???

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. :) ai vazut ca am avut dreptate? SEFA, nu conteaza a cui! :))
      Multam! eu sper sa gasesc o palincuta! :)
      spor! (rimeaza cu lichior! merge?)

      Ștergere
  5. Incercari nu mai fac! :) Scriu doar ca-mi place poezia, si fotografia si, cred, mi-ar placea si cantecul, dar risc blocaj la PC daca-ncerc sa ascult (o sa fac ulcer din cauza unui aparat!) :))
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  6. pfoaaa!
    comentariul scris la ora 2 s-a afisat la mine la ora 7!
    care dintre noi este in racheta ce se departeaza de pamant cu 300.000 km/s???

    asa tare e PC-ul tau? incearca un tune-up! e adevarat ca merge doar 30 de zile, crakuit, dar iti pune la punt masinaria!

    RăspundețiȘtergere