sâmbătă, 14 septembrie 2013

Ceaiul de la ora 5


8 comentarii:

  1. Acum am inteles eu de ce iti place tie ceaiul si de ce ne tot invitai la un ceai! Un crezusem ca-i d-ala de patlagina si cand colo ... Sa ma mai chemi la ceai d-asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ambele ingrediente le am de la acelasi furnizor! Cu acest gen de muzica ma delectez in Locanta muzicala de pe blogul "Altfel" iar imaginile mi le-a trimis Palicarul, proprietarul locantei...
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Cata frumusete,tinuta si maretie.La asa imagini asa muzica.Incep sa-mi formez gustul totusi.Frumos.Un sfarsit de saptamana cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Piesa asta mi-a acaparat auzul iar imaginile vazul....
    Spuneai ceva?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai, daaaa! Ziceai ca am scapat, pentru ca incepe scoala?! :) Iaca nu scap, chiar daca Ciresarii n-or mai merge in asa excursii minunate! Selectia aceasta m-a zapacit! Acu' nu-mi doresc doar vacanta in plin sezon de munca; imi doresc o renta, si sau ceva dividende! :) Eh! Vrabia Mihai Viteazu' si ma intorc la munca... Luni!
    Duminica minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Nici nu stii cat ma bucur ca muncesti!!! :))
      Avantaj tu (munca l-a facut pe om, munca - izvor de sanatate, munca- sursa tuturor implinirilor, bla-bla...) si avantaj eu, sunt linistit in privinta "rentei personale"... :)
      Asadar, LA MUNCAAAA!!!
      Duminica placuta si tie!

      Ștergere