marți, 13 august 2013

Reacţie... ardelenească!

Nu m-aş mira ca în coşciug să îmi tresară genunchiul stâng! Nu pentru că aş fi beneficiarul aşteptatei reînvieri ci pentru că m-a lovit medicul cu ciocănelul, cândva... Că aşa-i aici, în Ardeal! Rapid!

Am primit un mail, a stat "la dospit" şi acum a dat afară!

***

Senzațional! A fost descoperit singurul român care deține Windows cu licență!
 
- Am început sa trăim mai bine - a spus conducerea țării.
- Suntem bucuro
și pentru voi - a spus poporul.

Ultimul studiu medical la nivel na
țional: la rezultatul analizelor medicii au constatat ca tot mai multe persoane de etnie romă suferă din cauza lipsei de fier.

Într-o localitate din jude
țul Cluj slujba de înviere a început cu o zi întârziere.
Vizibil foarte obosit preotul 
și-a cerut scuze public pentru întârziere, refuzând sa declare motivul acesteia....
Totu
și, un grup de credincioși l-au văzut pe Florin Piersic ieșind de la spovedanie.

- Dragul meu e
ști un tip super-dotat! Ne cunoaștem de 3 luni și eu sunt deja în luna a 5-a.

Se întâlnesc două prietene:
-Vai tu ce rău ară
ți! Auzisem că o să te lase soțul, dar nu chiar de la etajul trei…
Înțelepciune bărbătească:
O tigaie plină – te hrăne
ște, una goală – te educă.

Dacia a anun
țat ca începând cu vara acestui an, la uzina de la Mioveni, va produce mașini nemțești second hand, deoarece se vând mai bine...

- A fost îngrozitor mamă, se plânge Mihaela. A trebuit să-mi schimb de patru ori locul la cinematograf.
- S-a legat vreun bărbat de tine?
- Până la urmă, da…

- Care e diferen
ța dintre o nuntă rusească și o înmormântare rusească?
- La înmormântare, e cu un be
țiv mai puțin.
Datorită inflației şi creșterii preţului la muniţie, nu vă mai aşteptaţi la focuri de avertisment.

4 comentarii:

  1. Buneee!Cred ca nu esti suparat pe mine pentru bancurile cu ardelenii?Sunt doar glume bune.Seara buna,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ba is suparat! pentru ca au fost prea putine! :)
      buna dimineata!

      Ștergere
  2. Da, ești filozofie foarte inteligent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai Leovi, tare ma mir cum intelegi tu "dedesupturile" limbii romane!
      In primul meu voiaj european am vorbit cu mainile!!! Si acum... la fel! :)
      Bucuros de dialog, chiar si asa, pe ghicite!
      Zi faina sa ai1

      Ștergere