luni, 1 iulie 2013

Manuscrisele de la Poplaca

Încep să apară mărturii istorice!
Imagini mai vechi decât cele de la Altamira sau Lascaux!



Cea mai veche scriere  nu e cea de la Tărtăria ci aceasta:
Explicatia pozelor:
1 (1b). Infratirea intre atei, crestini si musulmani.
          Toata lumea cu prosopul pe cap numai Vasile cu caciula de la Fantanele.
2.Topless la expozitia "Budigai Fashion".
3.La ora exacta Calianu va scoate cucu.
4.E ora exacta. Calianu face cum am stabilit.
   In plus cineva ne trateaza "Cuuu-cu-ruuu-cu-cuuuuu..."
   Cred ca stiu cine este dar ma abtin.
Nota: Calitatea pozelor e "originala".
         Vorba unui clasic in viata: "Umbra lui Mircea la Cozia".
         Exista si poze mai poze. Pe curand!
Documentele sunt extrase din lucrarea "Homo sibianus" a lui Maken-sen-sei!

14 comentarii:

  1. Calianu care a fost la Midia este colegul tau?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este cel din foto! Oricum ne cunoastem, am fost colegi de scoala si camarazi de arme pe frontul midian!

    RăspundețiȘtergere
  3. Grele sau nu, cu siguranta au fost vremuri mai frumoase. Zic eu.
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o perioada extrem de grea! Dar niciodata nu am injurat eternele mese cu fulgi de cartofi, fasole deshidratata sau macaroane, nici marsurile, nici plantoanele sau aplicatiile de iarna, din munti! La orele de electrotehnica, la cele de tactica sau istorie militara era un adevarat macel! La filozofoe... eram "pierdut in spatiu"! Dar toate acestea erau intamplari de care radeam, seara, dupa stingere, in sala de clasa unde creionam gazeta de perete sau brigada artistica!
      AU FOST VREMURI FRUMOASE!
      Mizeria venea de la comandanti, atunci cand ne puneau sa alergam de "n"-spe ori in jurul platoului, inainte de a intra la masa, ori atunci cand ne intorceau de la poarta prin care vedeai INVOIREA pentru ca frizura avea un singur fir de par mai lung cu 0,0007 microni...
      Buna dimineata!

      Ștergere
  4. E clar ca sint mai vechi decit cele de la Tartaria,pentru ca sint poze cu elevi.
    Noroc ca pe vremea scolii oricit de greu era,totul era,parca ,mai usor si subiect de distractie.
    Da' dupa ce s-a terminat cu scoala si te-ai dus la post n-a mai fost asa de greu,nu?

    Stii,simbata am vrut sa mergem pina la Brad si nu se putea sa ajungem acolo si sa nu trecem pe la Cugir.Dar dupa ce am calculat citi km sint,n-am mai mers nicaieri.
    Din pacate masina nu merge fara benzina,iar pe jos nu-i sigur ca reusim sa parcurgem tot traseul intr-o simbata.
    Va fi altadata.
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ceva cale de la Brad pana aici...
      Sanatosi sa fim, restul se potrivesc ele intr-un fel sau altul!
      Doamne-ajuta!

      Ștergere
  5. Ooooo, lume noua... ce mai faceti, bine sanatos ? :) zi faina sa aveti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pescare, is curios ce capturi ai facut vara asta!
      Multam de urare, si eu is bucuros de revedere!
      Saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere
  6. Vremuri faine, natura si mai si
    Nimic nu se compara cu o baie in rau... si cu o "baie" de aduceri aminte. Sara buna, om bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, ce vremuri, pe cand blogul asta era mai ceva ca vulcanii noroiosi, clocotind de activitate...
      Am cam iesit la pensie dar ma bucura intalnirea cu persoane dragi, chiar daca intalnirea si persoanele sunt virtuale!
      Seara buna si voua, acolo, departe, unde odihneste Ovidiu cantaretul...

      Ștergere
  7. Amintiri frumoase! Iar pozele alb-negru aduc un parfum din alte vremuri...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus, Alex! Am cateva poze facute special pentru "reflexii", totul e sa imi fac curaj sa revin...
      Doamne-ajuta tuturor!

      Ștergere
  8. Bună Vasile!
    Frumoase amintiri!
    O duminică frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfff, eu raspund... joi! Halal sa-mi fie!
      Servus, Elena!
      Multumesc pentru vizita!
      O noapte linistita iti doresc!

      Ștergere