luni, 18 februarie 2013

Imobiliare Cugir




... adica poza urmatoare!

E? Si asta nu e tot! Atmosfera are un continut de 30% oxigen ionizat, suspensiile de plumb, sulf, nitrati si suspensii solide sunt sub media multianuala din Tibet, traficul auto este de aprox. 1 (una) masina pe luna, zgomotul ambiental este de -34 Db ("minus", da, adica trebuie sa trantiti ceva ca sa va dati seama daca e liniste, ca nu se aude nimic, cel mai mare zgomot a fost flash-ul blitzului, au iesit riveranii cu mainile la urechi, panicati de "explozie"!!!).
Nu insist, chiar daca am si eu un procent acolo, nesemnificativ, 0% pe luna...
Si asta nu e tot, gratuit, din partea firmei:





3 comentarii:

  1. Graţie admirabilei reclame pe care o faci am devenit ionteresată , aşa că mi se pare fioresc să cer explicaţii suplimentare. De exemplu
    1. în cea de a patra poză se vede un burlan de scurgere: este cuplat în interior la baie?
    2. Firma care oferă ca bonus căţelul, îi asigură gratuit şi o bonă ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      1. nuuu, ala e interfonu`! e facut cu schepsis, cica au avut fereastra, asa, ca la administratia financiara, dar se aruncau in curte diverse "meteorite", pe cand asa, suntetul trece, "corpii straini" nu! :)
      daaaa!
      2. evident! firma are un catalog cu "boni" si cu bone, functie de gusturi... :)

      Ștergere
  2. Cu asa reclama, mai zic si eu. Sunt convinsa ca o sa fie cumparatori berechet!
    Catelul este foarte dragalas!
    O seara minunata iti doresc, Vasile! :)

    RăspundețiȘtergere