joi, 14 februarie 2013

Cugir facebook

 Asta era buna pentru miercurea fara cuvinte, dar am doua dileme!
Prima: tin minte pana miercuri?
A doua: sigur nu reinstalez windowsu` pana miercuri?

 No, incepe cearta! Asa arata intrarea la casa de cultura! Frumoasa, dar afis... ???

Asa arata "peretele" primariei!
Stati ca detaliez!
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Voi fi prezent! Sigur nu ies in evidenta printre prichindei!
Stiti voi unde e ristorantu`? Io stiu! "Nenea" de la bar (nu are 18 ani!) a raspuns, plin de deferenta: "domnu`, locurile e deja rezervate"! E... daca e... stam acasa!
Dau un regat pentru un loc la concert!

15 comentarii:

  1. Sper că ai găsit un loc la concert, că nu e chiar toate ocupate! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Uite ca am facut o greseala! Eu, director de blog, secretar(a) de blog, reprezentat PR al blogului si nu am o legitimatie! Ca daca ii bagam in ochiu` stang o legitimatie "director de vorba cu mine"... E? Cadea pe spate? Primeam locul de langa orchestra?
      Asa... o sa stau pe la geamuri, sa vad daca "ramane" locuri libere... :)

      Ștergere
    2. Dacă ”rămâne” locuri să ne povestești cum a fost! Seară muzicală îți doresc! :)
      (în primul comentariu, pe ”e” nu l-am pus în ghilimele!)

      Ștergere
    3. Aaa, pai e clara ideea, e un dialog cu "e"-uri, nu cred ca a inteles cineva ca e greseala! :)
      O sa filmez de la geam, o sa fie "fetita cu chibriturile" in varianta moderna, "baiatu` cu aparatu`"! :)

      Ștergere
  2. Am avut cartea "Muc cel mic" în copilărie. Mi-ai amintit de ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, e una din cartile de baza ale copilariei! Ce de povesti, "Califul si cadiul", Ali-baba, si cate altele...

      Ștergere
  3. Nu credeam, nu stiam ca mai circula cai cu desagi...
    PS. Pot sa imprumut imaginea batranului cu baston de pe coloana din dreapta ( a doua de sus) ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. caii sunt prezenti in fiecare sambata si duminica pe aici! eu ma mir ca l-am vazut pe acesta azi!
      evident poti sa o iei, nimic (text sau imagini) nu e "sub paza", tocmai asta sper, sa ne bucuram cu totii de frumos!
      seara buna sa ai!

      Ștergere
  4. Mie să-mi păstrezi un loc la "Muc cel mic". Mai în faţă!
    Când mi-am legat calul şi am lăsat desagii cu rime, nu te-am văzut. N-am ştiut că eşti pe-acolo. Dacă te vedeam te-aş fi rugat să stai de pază până vin eu, fiindcă nu ştiu cine mi-a furat desagii cu rime cu tot şi n-avusei cu ce să versific aici, aşa că ... am apelat la proză! Da măcar de-l pozai şi tu când a venit hoţul!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uf, as incerca sa te invit dar pretul e prohibitiv... si nu au reduceri pentru pensionari...
      3 lei un bilet? intru in fibrilatie... nici nu stiu unde sa depun plangere... :)
      aha, deci tu erai cu desagii! no merg si stau la panda!

      Ștergere
  5. Pai dai tu regatul dar eu pot sa te ajut doar cu o bancuta...;)

    RăspundețiȘtergere
  6. La distanta de muuulta vreme, ma bucur si eu...
    Servus! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus! Ma bucur de reintalnire! Sper ca pauza a fost benefica!
      Sa ne citim sanatosi! :)

      Ștergere
  7. Heya i am for the primary time here. I found this board and I to find It truly useful &
    it helped me out much. I am hoping to present something back and
    aid others such as you aided me.
    http://www.red-cocoa-ii.com/groups/engineering/wiki/d401d/Arsenal_Midfielder_In_order_to_Chief_Wales.
    html
    http://tunisietube.com/read_blog/42644/arsenal-poker-players-in-marine-growth-and-major-temperament

    My homepage - spain

    RăspundețiȘtergere