joi, 10 ianuarie 2013

Unde e Raiul?

E o întrebare care îmi depăşeşte, evident, puterile! Dar o părere pot să îmi dau!
M-am bucurat când am citit în "presa electronică" locală o ştire!





Câinii fără stăpâni din oraşul Cugir vor avea un adăpost temporar

Ştirea a figurat şi anul trecut în pagina electronică a primăriei. Am fost curios de ce nu sunt date exacte, dar cum Cugirul a fost un puternic fief securist, probabil moda a rămas!
Oricum, ca bun cetăţean, întind o mână către Primarie şi "ajut" la identificarea câinilor fără stăpân, ATENŢIE, de pe strada principală! DOAR de pe strada principală! Şi nu am fotografiat un căţel cu o curea roşie la gât, chiar dacă nu avea însemn, marcaj, cum s-o numi! 
Domnule Primar, vă invit la o plimbare pe Magheru de Cugir!
















Nota: prima şi ultima imagine sunt "reperele" plimbării de ieri! Numărăm împreună, să vedem câţi sunt?

Răspunsul:

4 comentarii:

  1. In multe cazuri,aceste "adaposturi temporare" sint trambuline sigure spre moarte.
    In Cluj sint trei particulari care se ocupa de animalele parasite si Primaria,care nu se ocupa de ele decit "temporar".

    Am facut eu modificarea la comentariul tau de la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt convins ca e numai reclama!
      Pe mine ma intriga aspectul general al informatiei de pe pagina primariei! In plus, este acolo de anul trecut, si tot asa incepea: "de azi"...
      Mai repede cred ca este o justificare decat o realizare!
      Nu ma plimb seara prin oras dar niciodata, ziua, nu i-am vazut sau auzit sa latre la oameni; sunt cuminti dar tot ar fi mai frumos orasul fara ei!

      Ștergere
  2. Asa ceva... of Doamne! Necaz si pe bietele patrupede, dar si pe oamenii ce au teama de caini in general! Bine ar fi ca ideea sa fie pusa in aplicare!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred ca ar fi bine dar cred si ce spune Alex: la inaugurare totul curat, frumos, caini "fericiti", apoi totul se transforma intr-o lunga suferinta!
      De aceea ma mira "secretosenia" evenimentului, poate ca sunt persoane care vor sa hraneasca animalele...

      Ștergere