sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Expediţie în Cugir

Ca orice explorator, mă preocup de hartă în primul rând!
Am găsit una actualizată acum o oră!
E, acum verificăm rucsacul, trusa de supravieţuire în principal, apoi - la drum!
Reflexii în... gheaţă!
Ia te uită! Semne bune! Cai!



Doriti un cal? Sunati!
Asta înseamnă ca voi găsi produse proaspete!
Şi am găsit! Priviţi ce combinaţie între pâinea bătută şi laptele fiert! "Ca la mama"!
Uh... După aşa un festin, devenim...

24 de comentarii:

  1. :))))))))))
    Desprinse din alt loc și alt timp, aceste imagini! Farmecul lor e irezistibil, dar atât, nu-i așa?! Mult umor și fină ironie, de apreciat! ;)
    Puss in Boots e iubirea mea străveche. :P
    Un weekend minunat, poate cu un film bun și popcorn, sau alte delicatese! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups! Te anunt, asa, in public, "pe fata", ca ma consider fan al tau, daca tu esti fan "motanul incaltat"! Nu mai scapi, imi pare rau! :)
      Ai dreptate, e o ironie amaruie...
      Week-end placut! O sa te tin la curent cu filmele vizionate! :)

      Ștergere
  2. Imagini din 2013? A fost vreun razboi pe la voi?
    Weekend cat mai placut iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ehe, si ce razboi! pacat ca a murit Sergiu Nicolaescu, avea aici niste decoruri veritabile! razboi, ciuma, armaghedoane, trei intr-unul! :)

      Ștergere
  3. Imi place mult de tot, panorama din prima imagine!
    Iar in urmatoarele cinci, ai imortalizat foarte bine, realitatea cu care ne confruntam, aproape in toate localitatile tarii!
    Meniul e un deliciu si-mi aminteste de copilarie!
    Puss in Boots, nu am vazut, decat clipul pe care ni l-ai propus.
    Esti mereu pus pe glume si asta-i foarte bine!
    O zi minunata si-un week-end superb iti doresc, Vasile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai vazut filmul? fericito! esti nemuritoare! asa a zis Dumnezeu: nimeni nu are voie sa moara daca nu a vazut filmul "motanul incaltat"! :)
      Seara placuta sa ai!

      Ștergere
  4. Ce mi-s dragi calutii cugireni si dealurile albastre, asemanatoare cu cele ale Bacaului! Nu as putea trai departe de ele!
    Sa ai o zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumosi caluti, adevarat! Si foarte blanzi!
      Seara minunata iti doresc!

      Ștergere
  5. Am fost plecată câteva zile şi nu am avut cum răspunde amuzantelor versuri lăsate la mine pe blog şi fiindcă mi-au plăcut dar gândesc că după atâtea zile nu mai treci să vezi răspunsul, le las aici:
    Spui dumneata:
    O cafea-i binevenita
    Dar sa fie potrivita
    Din “tarie” si dulceata!
    Asa da! E “alta viata”!

    Şi replica mea:
    Oooo!
    Evident, mă străduiesc
    Cafeaua s-o potrivesc!
    Cu frişcă sau cu caimac
    Numai să îţi fac pe plac!

    Şi dacă chiar ţi-a plăcut
    Mâine-o luăm de la-nceput
    Şi-am s-adaug ciocolată
    Ca sigur … s-o facem lată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O cafea e-o desfatare!
      Viori, valsuri, inserare...
      Si motanul-dirijor
      Concertand in re-miaaaujor!

      Ciocolata in cafea?
      Asta viata! Asa da!
      Si cu frisca dichisita?
      Vino repede, ispita! :)

      Ștergere
    2. Waw!
      Viori, vals pe înserare...
      Ce fiori de încântare!!!!!
      Nu mai stau aici deloc!
      Printre taste îmi fac loc,
      Şi m-arunc în dans visând
      Parteneru-alături stând!

      Ștergere
    3. cafeaua a fost cam tare
      daca nu-i cu suparare!
      si valsul e mai usor
      cand visez! chiar simt ca zbor!

      Ștergere
  6. Lapte şi pâine-n străchioară
    Cum mâncam odinioară!
    Sfânta-i fost copilărie
    Dar de-ai fi ... o veşnicie...
    &&&&&&&

    După "motanul încălţat"
    Sunt topită! Garantat!
    Ţi-o Despre el, cu încântare
    Aş spune pe înserare,
    Câte ştiu, câte-am aflat,
    Câte-or fi de ascultat...
    Cert este că e şarmant
    El, MOTANUL ÎNCÂLŢAT,
    Iar desenul animat...
    Trebuie vizionat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lapte fiert si mamaliga,
      mama prin curte ne striga,
      strachini, linguri, galagie...
      mi-as dori ca sa mai fie!

      ah, motane, sunt gelos
      si nu ma las mai prejos!
      maine-n targ, in pas saltat
      caut cizme-n lung si-n lat! :)

      Ștergere
  7. Daca se poate şterge acel "Ţi-o" care a rămas neşters din greşeală. Era începutul altui vers la care am renunţat. Mulţumesc şi scuze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu pot interveni, dar nu-i bai, face parte din farmecul autenticitatii!

      Ștergere
  8. Că sunt cizme ori pantofi
    Nu contează dacă joc!
    Iar de-i vals...aşa cum zici,
    Poţi să fii şi în opinci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am ramas fara replica.
      tot ce gasesc acum este:

      valsul nu cere incaltari
      e-un zbor din inima-nspre zari!

      Ștergere
  9. Se vede ca in Cugir sunt o multime de oferte! Ne mai gandim putin, facem cateva socoteli si poate investim in imobiliare...
    Paine in lapte!!!!!!!! Mai stiu pe cineva care nu schimba cu nimic bunatatea asta de mic dejun si imi e tare drag sa-mi amintesc. Multumesc!
    Am promis: voi vedea motanul cela incaltat, sa pot sa-mi dau cu parerea!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) investii in imobiliare cugir?
      pai sunt cel putin 10 blocuri parasite!
      nu e copac sau perete sau statie de autobuz (astea-s numai doua!) pe care sa nu fie lipite hartii cu "vand apartament" sau garsoniera sau teren...
      e un fel de vestul salbatic!
      eu cel putin am profitat de aceasta inflatie! garsoniera mea, cu toate utilitatile inclusiv gaze, 65 milioane, acum doi ani! mai putin de 2000 de euro!
      cu o garsoniera vanduta intr-un oras mare cumperi jumatate din Cugir! :)
      trebuie neaparat sa-l vezi!
      sarcina de week-end!
      buna dimimneataaa!

      Ștergere
    2. E şi calul inclus în preţ? :)

      Ștergere
  10. Motanul încălțat ?... Ia să-l caut eu...

    RăspundețiȘtergere