marți, 4 decembrie 2012

De la lume adunate





Vreme de 26 de ani lungi si luminosi, sotia mea si cu mine am fost perfect fericiti!
- Si apoi ?
- Apoi ne-am intalnit...



A pierde o sotie e un lucru deosebit de greu. In unele cazuri este de-a dreptul imposibil...



Mamico, astazi in autobuz, tata m-a pus sa cedez locul unei
domnisoare..
- Foarte bine puiu' lu' mama, asa trebuie sa faci!
- Da mamico, da' io stateam in bratele lu' tata





- Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va
prabusi in ocean si in jur e plin de rechini.
Luati de sub scaune vestele de salvare si cutiuta
cu crema. Este ca sa va ungeti pe corp, impotriva
rechinilor.
- Si nu ne mai mananca?
- Ba da, dar cu scarba!

11 comentarii:

  1. Excelente! M-am relaxat si binedispus de minune aici la tine si-ti multumesc din suflet, Vasile!
    O noapte divina iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici imi plac la nebunie desenele cu oua... :))
      Multumesc, la fel si tu sa ai!

      Ștergere
    2. Mi-e mi-au cazut de minune, in seara asta, toate bancurile, din ambele postari, iar imaginea cu oua e... ca cireasa de pe tort!
      Am ajuns acasa atat de obosita si infrigurata si n-aveam chef de nimic, iar postarile tale, m-au binedispus si-ti multumesc inca o data!
      Noapte buna, Vasile! :)

      Ștergere
    3. Ma bucur!
      Azi nu am avut deloc tragere de inima spre blog, pur si simplu bancurile astea m-au revigorat si am hotarat sa le fac publice! :)
      Noapte buna!

      Ștergere
    4. Stiu ce inseamna, Vasile. Eu trec printr-o perioada extrem de aglomerata, din nou (?!?)... nici nu mai stiu ( la mine parca-i ceva continuu). Incerc sa fac tot ce-mi sta in putinta sa fac fata situatiei, insa, nu prea reusesc si-mi pare asa rau! :(
      Noapte buna si-o noua zi binecuvantata! :)

      Ștergere
    5. lasa ca mai e putin, pe 21 scapam! :))

      Ștergere
  2. :)))) Aoleu! Sa nu-mi spui ca, crezi toate zvonurile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))
      ba eu sunt sigur! ma mir ca lumea se framanta atat!
      nu ne antrenam noi in fiecare noapte si nu o luam de la capat dimineata?
      asa va fi si pe 21, si pe 22, si mereu!
      un sfarsit continuu! :))

      Ștergere
    2. apropo de asta, am vazut la anastasia parca un text fenomenal:
      - Doamne, ce trebuie sa fac sa fiu iertat de pacate?
      - Poti sa faci orice fiule, dar sa te caiesti in ultima clipa, atat, doar in ultima clipa!
      - Si cand e ultima clipa?
      - Nu stiu, poate fi in orice clipa, asa ca fii pregatit!

      Ștergere
    3. Adevarat! Trebuie sa fim pregatiti in fiecare clipa!

      Ștergere
  3. De acest aspect, al sfarsitului, pe care l-ai metionat tu, si eu sunt sigura... :)
    Ne ducem viata in fiecare secunda, intre, inceput si sfarsit! :)

    RăspundețiȘtergere