joi, 22 noiembrie 2012

Cugir în ceaţă



6 comentarii:

  1. un blog frumos
    îngrijit, sensibil, poetic, muzical, colorat, melancolic, puțin și ludic
    dar dincolo de plăcerea comunicării se simte o preocupare pentru divers---ificare, o grijă de a nu depăși prozaicul

    fără supărare, sper

    revenim
    urmarim și pate, astfel, refacem propriul blog, dacăă mai găsim timp si nu numai

    RăspundețiȘtergere
  2. Reusit montajul. Am ascultat melodia si voiam sa plec, uitand sa las un semn al trecerii pe aici - nu-i din cauza de ceață...
    Aparitia pisoiului a fost surprinzatoare - cred ca la vederea mutrisoarei lui am uitat sa scriu: am fost aici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Motanul - vedeta! :) Desi i-am facut mai multe poze, unele cu blitz, nu a miscat! Bine ca nu mi-a cerut bani! :)

      Ștergere
  3. zi tu daca nu e frumos! mie imi place ceata! chiar si cea de pe ochi...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zic: e frumos! pai ceata este un fel de preambul al povestilor... se deschide poarta necunoscutului...
      ceata de pe ochi trece! si bine face! :)

      Ștergere