luni, 26 noiembrie 2012

Asta pescuit!

Se pare ca pescari sunt peste tot!
Am spus intotdeuna, fara lipsa de modestie, ca sunt CEL MAI MARE PESCAR IN VIATA!
Acum nuantez putin, nu ca nu ar fi adevarat, dar in clasament nu intra Mentorul!
Pai ia priviti ce replica mi-a dat!
Servus, Alex! Ma faci sa spun ca asa peste mare nu am prins niciodata, dar ma fac de ras si mai bine tac!

Imi scuzati "diacriticele" dar pc-ul primeste comanda "tastatura in Ro" si atat, adica nu vrea sa scrie in Ro si pace! Asa o fi lunea?

4 comentarii:

  1. Servus,Dumitru!
    Ma bucur ca iti place pescarul.
    Si ma bucur ca stii si poti (eu nu stiu cum se poate manevra de pe mail pe blog) sa-i incinti si pe ceilalti cu asta.
    O saptamina placuta,iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Buuun, bine ca stiu ca nu stii, ca nici nu te ajut sa stii, ca sa profit de mailurile tale! :)
      "Pescarul" e grozav, ma uluieste cu tehnica sa!
      Saptamana bogata in frumuseti iti doresc!

      Ștergere
  2. extraordinar, fantastic! asa ceva n-am vazut niciodata si nici n-am gandit! e musai sa vada asta seful pescarilor, tataia Cornel, ialomiteanu'!
    are o doza mare de copilarie in el care l-a pastrat tanar si vesel, iar asa ceva l-ar amuza teribil. e singurul om din viata mea care stie sa se bucure mult de lucruri mici.
    ce ciudata sunt, cred ca-i seman!nu vad pe nimeni entuziasmat p'aci. O zi frumoasa! ave

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca te-ai grabit, seful pescarilor deja a vazut!
      adica postam fara sa vad? :)
      servus!

      Ștergere