luni, 17 septembrie 2012

Toamna cugireana X

X vine de la clasicul "necunoscut" din matematica, mai exact "necunosacuta", ca sa fie acordul in gen cu perioada! Cum se scrie? (Toamna cugireana)? Adica "toamna cugireana in perioada"?
In fine, ma pierd in divagatii, asa sunt eu, un tip concis in analiza si exprimare! Aplauze...! Gata!
Sunteti invitati la festivalul "Toamna cugireana editia...", nu, iar incep sa ixulez, hai sa deslusim perioada in care se desfasoara!

Rezolvare prin teorema reducerii la absurd:
Aici scrie "perioada 13 - 19 septembrie 2012...

Teorema lui Pitagora:
Aicisea zice caaaa... sa ma mai uit odata... aaaa.... 28 - 30? Asa scrie!

Teorema... Primariei!
29 - 30? "E criiiizaaaaaa.... si io ma uit la astea ca pinguinul la valiza"....
Merg pe mana primariei, ea e tanti cu banii! Sper sa va tin la curent (nu va doresc, azi incep lupta cu Renel, am curent in casa si vreau sa rezolv situatia!!!)

In final, un strigat de HELP: Nima.... Esti ok?
Facem schimb de invitatii: io te invit la festival (hahaaaaaa, in ce perioada?) si tu ma inviti pe blog!

BAFTA SCOLARILOR!

18 comentarii:

  1. Bună dimineaţa, domnule Dumitru.
    Bineînţeles, aşteptăm cu interes toate informaţiile, mai ales dacă se va stabili, până la urmă, perioada în care se va desfăşura festivalul (ca la noi, la nimenea, cum se spune!). Finalmente, şi eu cred că ar trebui mers pe mâna primăriei, având onorata instituţie atuurile financiare necesare...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      M-am invartit prin oras, poate apar panouri sau afise cu programul festivalului ( sunt interesat doar de anuntul "vin fiert, gratis!" :)) ) dar... nimic!
      Toate cele bune si dumneavoastra!

      Ștergere
  2. Buna dimineata!
    De bun simt mi s-ar parea sa fie 28-30, chiar daca afisul primariei zice altceva. Nu merita Cugirul trei zile de rasfat? Eu zic ca merita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu data m-am lămurit! :D
    Dar măcar e sigur locul? Cugir să fie? Chiar Cugir, sau mai există loc de dubii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna intrebare!
      Anul trecut am ratat festivalul (s-o fi tinut?), a trebuit sa ajung "la tara", aici, peste deal, in Ialomita.
      Nu vad nimic "special" in oras, vreo scena sau macar un bat infipt in pamant, cu semnificatia "aici!".
      Un lucru e cert: am dubii! :))

      Ștergere
  4. eu zic asa: putin da bun si intens :)
    sa vezi de nu am dreptate.... :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ups, alta teorie aici la tine!
      stai sa detaliem: cu cat mai putin cu atat mai bun? adica "zero" e perfect? e clar ce festival o sa fie, mama-mama!

      Ștergere
  5. Ce mai conteaza cand e ... bine ca e :)) seara faina :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seara faina si tie, "maestre"! :)
      Am auzit ca "Iasul" e cu "Steaua in frunte"!!! 3-0? De ce ati mai intrat pe teren? :)
      Sunt stelist dar mie mi s-a parut trasa de par si victoria Stelei si a Petrolului! "Ceva e putred in... Liga"!
      Seara faina!

      Ștergere
  6. :)) trece-ma te rog si pe mine pe invitatia spre NIMA ;)
    la festival, deasemenea, sper ca nu ma uiti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimaaaaa! Si Carmen, ok? Da, mersi! Noapte buna!

      Gata, am rezolvat! :)
      La spectacol primarul mi-a alocat primele doua randuri "in picioare, la marginea padurii"!!! A zis ca i-am facut reclama "al dreaq"!!! O fi de bine???

      Ștergere
  7. Mare sarbatoare se anunta la voi in, Cugir! Acuma, poate primaria, vrea sa va faca o mare, surpriza - surpriza si va tine in suspans... cu perioada! Voi doar sa fiti pe faza... si-o sa va distrati de minune si-o sa va infrupati cu pofta din bucatele alese cu care veti fi intampinati!
    O noapte linistita iti doresc, Vasile, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      A, se dau si bucate alese? Bine ca am aflat, de azi nu mai mananc nimic!!!
      Zi cu impliniri sa ai!

      Ștergere
  8. Hahaha! Tipica dumneavostra ironie! Si sa stiti ca eu le stiu planul! Da, da! Au vrut sa va induca in eroare pentru ca faceti surf pe valurile timpului. Vedeti? Au vrut sa va saboteze! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Buna dimineata! Multumesc pentru informatie, de acum patrulez pe strazi, sa nu treaca "festivalul" pe langa mine!

      Ștergere
  9. Mamăăă, ce de toamne aveţi pe-acolo! Parcă au ieşit dintr-o ... mitralieră!

    RăspundețiȘtergere