luni, 24 septembrie 2012

A patra toamnă

 A patra toamnă care vine toamna aceasta...
Aaaa, stați să explic!
 Întâi și întâi, mai demult ce-i drept, a venit "toamna... patriarhului", mă rog, numai barba dar ați prins ideea!
Apoi a venit întâi septembrie, am bifat în agendă "uraaaa, încă o toamnă" și imediat s-a auzit la ușă "cioc-cioc-cioc, sunt toamna astronomică, ai dat lovitura, de acum ai oficial douasprezece ore de somn, la mai multe!"... 
 Ați numărat? Au ieșit trei la număr? Au ieșit! 
Urmează "a patra toamnă"! Când? Miercuri! Și știu exact și la ce oră, nu degeaba am citit eu "Călătoriile căpitanului Cook în jurul lumii" sau "Lup Larsen", știu să folosesc un sextant și să vă zic poziția soarelui pe cer, daaa!
 Așadar toamna a patra din această toamnă pică miercuri, ora 22...
... "cu surle și trâmbițe", la gramofon! Cine are, cine nu găsește aici, mai stați de vorbă cu mine, mai o melodie, una-alta...
Este o toamnă luminoasă, colorată și ușor brumată
adică o TOAMNĂ...
...!!!
 Semnul din dreapta spune că e o postare "reclamă" și au voie să o citească persoanele cu vârste între 15 și 99 de ani!

32 de comentarii:

  1. Vad ca te pregatesti de un regal miercuri! Bravo!
    Tine si mie un loc ca am un tren de seara.
    Ce amintire mi-a venit acum fulgerator:
    "Un tren de seara, cu toata goana de pasi dintr-o gara" ... iti amintesti? Stefan Hrusca!
    Seara faina sa ai!
    P.S. Crezusem ca esti din Cluj, scuze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seara faina si tie!
      Phii, primul bilet vandut "gratis", sa fie cu noroc!!!
      Amintiri...
      "Din tot ce-a fost, a ramas de asta vara
      Un vis frumos, ca o floare intr-o gara..."
      Carmen Radulescu!
      Nu uita tinuta pentru spectacol! Daca nu ai ascultat pana acum "gramofonul" iti soptesc: halat, papuci, fotoliu si ceasca cu ceai!

      Ștergere
    2. N-am mai ascultat Gramofonul pina acum.
      Multumesc pentru bilet! :)
      Vin negresit!

      Ștergere
    3. Ups, e clar, va fi o editie speciala!
      Imi comand un halat in forma de frac, sa fiu la inaltime!

      Ștergere
  2. :)) nu pot sa cred!! cum ti-ai amintit tu! se vede mai frumos la tine...de ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      asa ceva nu se uita! nu m-am "laudat" cand am spus ca imi plac peisajele!
      de ce se vede mai frumos? eee!!! secret! :)))

      Ștergere
    2. bine....secret sa fie :))
      o sa mor de curiozitate, da ce sa faci, mai moare cate unul :)

      Ștergere
    3. :)
      "femeie moarta de curiozitate" nu e pleonasm?
      si a vazut cineva rata inecata si femeie moarta de curiozitate? :))

      si mai tare e asta "o sa mor de curiozitate" dar asta e, mai moare cate un... barbat!!! ha ha ha, esti tareeeee, adica de ce nu "cate una"? :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. :), da, cu multa muzica!
      Ciprianeeee, CSMS Iasi a scrantit-o si cu pustii lui Hagi!
      Buna dimineata!

      Ștergere
  4. Sunt mai bogată cu o toamnă ca tine fiindcă eu am și una a bobocilor. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      ai dreptate!
      asculta, sotia pestysorului de aur, da-mi si mie mailul tau, am o afacere de propus! daca o propun eu inseamna ca pierzi tu dar asa e in tenis, castigi, pierzi, capitalist de numesti, nu?

      Ștergere
  5. Tare frumoase sunt toamnele tale, Vasile, iar ce-a de miercuri, sunt convinsa ca v-a fi una regeasca! O astept cu multa nerabdare!
    O noapte linistita iti doresc, Vasile, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata! Te astept la concert, sa precizezi doar ce fel sa fie ceaiul, avem de mure, de afine, de fructe de padure, de coacaze, de catina, de muguri de brad...

      Ștergere
    2. Am sa fiu prezenta negresit, Vasile! Iti multumesc mult pentru invitatie.
      Am sa aleg un ceai, de fructe de padure, cu putina lamaie si-un cubulet de gheata, daca se poate! Va fi cel mai potrivit pentru o seara de miercuri incendiara! Sa nu indraznesti sa ma contrazici, pentru ca stiu ce emisiuni exceptionale realizezi! Ador emisiunile tale! Iti multumesc mult mult.
      O noapte linistita iti doresc, Vasile, cu mult drag! :)

      Ștergere
    3. O sa imi notez persoanele ce trebuie salutate, chiar daca nu sunt prezente pe messenger!
      O nelamurire am.
      Ceaiul m-a insotit de-a lungul vietii ca un bun camarad! In copilarie era "un aliment de baza", eram familie numeroasa si nu aveam cani, beam ceaiul din borcane, impropriu zis "beam", il mancam, puneam paine in el! Liceul militar si scoala militara au fost sapte ani de ceai matinal! Apoi ceaiul m-a urmat in familie, tin minte ca sotia era oarecum impotriva, la ea in familie nu se obisnuia dar pana la urma ceaiul a invins, si acum este "aliment de baza" pentru copiii mei!
      Nelamurirea: eu stiu ceaiul fierbinte! Nu e fierbinte, nu e ceai! Cum se potriveste ceaiul pe care il stiu eu cu gheata?

      Ștergere
    4. E foarte delicios si racoritor. Eu nu beau suc de niciun fel decat social si destul de rar, iar vara, obisnuiesc sa beau astfel de ceai cu gheata, in loc de suc, ma revigoreaza in zilele toride.
      Sa stii Vasile ca si la noi, in copilarie, ceaiul, a fost "un aliment de baza". Este si acum in mod special la micul dejun, cu paine parajita, unsa cu unt de casa, facut de mamica din smantana sau numai smantana. Cu toate ca aveam lapte de la vaca noastra, aveam si capre. Totusi, dimineata beam ceai. Asa ne-am obisnuit in copilarie si asa am continuat. Si dupa-masa, chiar si acum, bem ceai din diferite plante pe care le adunam noi de pe camp. Pentru noi este ceva normal!
      Noapte buna, iti doresc Vasile, cu mult drag! :)


      Ștergere
  6. frumos! deci anul tau are 4 doamne... toamne :)
    distractie faina, miercurea ce vine!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Nuu, cinci! Cinci toamne, vineri incepe "Toamna cugireana"! Esti invitata mea!
      Buna dimineata!

      Ștergere
  7. Adevarat: toamna frumoasa tare aici, la Cluj! Pe verificate!
    Noapte buna si... Buna dimineata!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Nu, nu gresesc, "semnul" cu care incep (sper sa fie "zambet") chiar e zambet ce imi apare pe fata imediat ce vad mail de la "cafeauata", stiu ca va spune "buna dimineata" in miez de noapte!
      Buna dimineata, cafea frumoasa si zambitoare!
      Si spor la treaba sa ai! Sa pupi frumusetea aia maro cu pete albe si din partea mea!
      Aha, stai sa completez lista!
      Cand merg in vizita la "cafeatata" trebuie sa se intample urmatoarele:
      -cafea cu lapte;
      -bere neagra;
      -tort;
      -toamna frumoasa!
      Buun! Sa vedem!

      Ștergere
  8. cu asemenea vestimentaţie nu cred că mă pot pregăti, încă, dar încer şi eu să vin la spectacol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti pe lista "invitati speciali" si avem garderoba cu tot ce trebuie, asa ca esti binevenita!
      Buna dimineata!

      Ștergere
    2. Mulţumesc frumos!
      Ţi-am scris, pe ambele adrese, pentru siguranţă!
      Aştept răspuns, negreşit :)

      Ștergere
    3. Negresit iti raspund dar pe mailul "oficial" nu am nimic! Stai sa vad "dincolo"!

      Ștergere
  9. mmmmmmmmmmmmm! am inceput sa simpatizez si eu lenea
    e atat de bine dimineata sa-ti incalzeasca spatele, sa-i simti rasuflarea calda pe gât...mmm!
    gata
    ce-i prea mult, strica
    spuneai ceva despre o intalnire? fara mine? ha! s-o crezi tu MV
    eu am deja paucii rosi, am si halat de monton, lolo, culoarea papucilor. mai ramane sa ma tratezi cu un ceai de tei, cu muuulta lamaie si oleaca de scortiosoara.
    ps, ps! cineva spunea ca e afrodisiaca, spunea...eu consum ades ingredientul, dar nu s-a intamplat nimic... barba lui MV e tot mare, tot în Cugir doarme, soarele apare mai rar, dar tot în locul ala il gasesc, băse are acelasi tron de neclintit, romania, cu r mic, e neschimbată, românul e la fel de interesat de capra vecinului, de fata de la pagina cinci, de gogoşile ei, de averile mirobolantului becaly, de marca lenjeriei intime purtate sporadic de X sau Z duducă iubită de Z sau ZZ fotbalist...şi totuşi, totuşi parcă s-a mărit ceva. aaaa, normal, preţul la carne şi benzină, ne-am obişnuit... de fapt, ce inseamna afrodisiac?
    habar n-am, un singur lucru stiu, că schimba cate ceva in viata omului, pentru moment, dar in niciun caz mersul românului, el tot îndărăt, îndărătnic merge, îndărăt, îndărăt...
    pot sa te rog ceva? daca tot vin neinvitata, caci asa m-am nascut, neinvitată şi darnică în a călca bărbaţii pe bombeu, albindu-i, îmi dai mie gramofonul sa am grija de el? promit ca nu-l stric. Parol! nu-i calculator, desi tot in acelasi loc l-as tine, ca sa-i fie cald si bine...sub birou:))))))))))
    sa ne auzim cu bine
    Heeei, Antoniooooo! o cafea îndulcită cu ,,Zâmbete...Altfel'', urgent, la mine!
    senchiu
    ave

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      aaaaau! pleonasm constient: femeile e... vorbarete! "e", ca e multe!
      Mai, doua probleme importante:
      cine e MV?
      doi: ia mana de pe Lenea! Lenea e a mea si numai a mea, sunt stabil in dragoste si nu agreez varianta frantuzeasca, a trio-ului! Eu si Lenea, atat!
      Tu ia-l pe Lenu, eventual!

      Ștergere
  10. Astfel de toamne ar trebui sa aiba toata lumea. Cea de miercuri e preferata mea!

    M-ati surprins cu postarea asta, parca ne destinde din amortirea adusa de toamna. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da? Bun! Ca sa vezi cat sunt de ranchiunos, joi dai extemporal din toamna de miercuri! Sa te vad!
      Zi frumoasa si tie!

      Ștergere
  11. Lenu m-a refuzat. A spus ca sunt smucita si vorbesc mult. la dracu! nu stie cat sunt de timiduţă şi tăcută, atunci când dorm. Uneori mai şi zâmbesc, când nu mârâi. Depinde ce visez sau pe cine visez. dacă te-aş visa pe tine, cu siguranţă aş mârâi...rrrrrrrrrrrrrrrrr! :))
    MV? cred ca vine de la Mos Vasile, dar nu sunt sigura la cine m-am gandit in acel moment.
    oricum ma irita V-ul asta, indiferent de haina pe care o imbraca.
    ave

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Na, ca ma uimesti! De unde il stii pe bunicu`? El era MV!
      Te irita? Asta e de bine, daca e politicos inseamna ca e bolnav!

      Ștergere