marți, 7 august 2012

Fotografii de ieri










































12 comentarii:

  1. Ai fost în război cu un rug de mure?
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intalnit o mare de tufe! Ceva de necrezut! Multe tufe, incarcate, coapte, aromate! Dar de, tot ce e bun ingrasa, e imoral sau... zgarie! :))

      Ștergere
  2. :))
    Adevărat!
    Am remarcat şi poza cu marea pânză de păianjen. Ce harnice-s gângăniile astea de prin partea locului!
    :)
    Da' bobiţele roşii, ce sunt? Că nu-mi dau seama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Buna intrebarea! Parerea mea e ca sunt "bobite rosii"! :))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Exact! Abia acum apreciez toate extemporalele pe care le-am dat la botanica, biologie, filozofie materialist-dialectica si istorica si organizarea transporturilor speciale in relier accidentat!
      Mai ai intrebari? Ca sunt in forma! :))

      Ștergere
  4. Eu mereu am ceva de întrebat sau comentat!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca pot sa raspund prompt si sper ca apreciezi si valoarea deosebita, enciclopedica as spune, a raspunsurilor!
    Multumesc! :))

    E ca in bancul acela cu tiganul si puradelul cu finalul "lasa sa intrebe, ca asa invata!" :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate imaginile de pe meleagurile voastre, Vasile Dumitru. Mama, mama, dar ce zgarietura!! Parca ar fi rezultatul unei razbunari! :))) glumesc desigur. Insa, nu glumesc defel, ai grija, sa nu se infecteze rana. Sunt foarte periculoase aceste leziuni.
    O noapte divina iti doresc, Vasile Dumitru, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu am ramas uimit, dupa un deal ars de seceta au urmat zone incarcate de vegetatie! Si multe, multe, multe mure, mmmmm....
      Stii care e culmea? Ca nu am simtit nimic atunci, printre tufe, mult mai tarziu am simtit ca "ceva nu e in regula"!!!
      Multumesc, sa ai o zi buna!

      Ștergere
  7. te-au avertizat si tufele cum au putut ele mai bine! pai daca numai tu te bucuri de mure!! :)
    frumoase imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam!
      Cum, mai, numai eu?
      Nu vezi ca sunt aici, pe taraba, gratis? :))

      Ștergere