vineri, 13 iulie 2012

Cărări de week-end


7 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=n3x7yjrNNTw&feature=g-vrec

    RăspundețiȘtergere
  2. teribil de bine împletite, muzica şi imaginile.
    jos cu pălăria! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai uns iar sufletul cu crema de amintiri. Frumoase plaiuri, indemnand la visare.
    Si uite cum mai bifez ceva ce n-am vazut pana acum, un ciobanesc ciacar ca un husky.
    Multam fain pt clipele de reverie.

    RăspundețiȘtergere
  4. invat sa raspund:
    -blueiris: frumos videoclip, multam!;
    -irina: meritul este al "programatorului"; deocamdata nu, las palaria la locul ei, inca e un soare turbat!;
    -ana: salut, Ana, m-ai "speriat" cu "anda", ma intrebam cine e, apoi am vazut blogul si am zambit, "fetita" creste ca din apa, vad! Pana la urma "Ana" sau "Anda"?

    RăspundețiȘtergere
  5. Andata :)
    E un cumul: primele 2 litere din prenume (Ana-Daniela) si nume
    Nu stiu de ce nu am mai putut semna ca de obicei, ma gandeam ca nu o sa stii cine te "viziteaza". Oricum, a fost mai rezonabil decat sa semnez cu contul de wordpress :)). Atunci chiar trebuia sa faci sapaturi mai serioase ca sa vezi cine iti scrie.
    Ciudat, acum merge sa dau numele. Trec atunci si contul de woedpress, daca il vezi pe viitor sa stii ca eu sunt
    Un week-end minunat ca sufletul tau iti doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus, Ana! Multumesc pentru cuvintele frumoase, culmea este ca am trecut printr-un "tsunami" generat de cuvinte, aranjate clar in mintea mea si pe foaie si ajunse ciudat de rasturnat in perceptia celorlalti...
      Nu invinovatesc pe nimeni si nu ma lustruiesc, asta e, am gresit si incerc sa reconstruiesc!
      Week-end placut tie si familiei tale!

      Ștergere