luni, 28 mai 2012

Un clasament


  Nici nu am îndrăznit să cred că "nr. 1" va atrage atenţia! Corect, clasic, de aplaudat dar atât, un om care îşi face treaba la perfecţie, nu un "model" de actualitate...

  Nr. 3? Toate simţurile s-au acutizat! Exacerbat! Încordat! Da! Tot ce a urmat a fost în funcţie de "nr. 3"! Şi nimic nu a mai urcat "peste"! 

  Bosnia... frumooos! Rusia: şezatoare pentru nepoţi, o glumă! Franţa... atenţie, interesant, rămăne în cărţi! ITALIA! Hei, parcă e moştenitoarea marilor voci de jazz din Louisiana... Da! O trec pe locul 2! Din prima! 
  Azerbaidjan, Spania, Germania bun, foarte bun dar fără înălţări de suflet, 10 pentru tehnica vocală, nimic la rubrica "surprinzător"...
  Suedia? Ooo, da, jocul de scenă e cu adevarat FABULOS, simplu dar genial, iluminarea face totul, vocea e bună, melodia... în fine, ansamblul e OK! 
  Mi-au ramas în gând: Turcia, Macedonia, Serbia, Ucraina şi Moldova, ultima pentru... corpul de balet! Unic! 
Mandinga? "Beţe în burtă", am notat în lumina slabă a veiozei...

Clasamentul meu:
1 - Albania;
2 - Italia;
3 - Macedonia şi/sau Turcia!
E clar că mă pricep, a fost ca mine! :))


  Oricum, ţinuta de scenă urâtă, chipul destul de puţin atrăgător, dar vocea...


6 comentarii:

  1. Sunt fericit, aveţi dreptate şi-a revenit! Am inceput saptamana bine.
    O sarutare si o imbratisare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi n-ai fost de vorba doar cu tine :)
    Ma gandesc...de cateva minute.
    Parca ma tenteaza sa plec de pe blog, putin pe undeva...nu stiu unde...ca sa fac o proba. Cred ca intelegi la ce ma refer.
    Sper ca esti bine.
    Imi place ca ai un clasament propriu pentru Eurovision. Un clasament interesant.
    M-a fermecat Suedia prin coregrafia minimalista si toata acea simplitate, mult studiata, cred.
    M-a fermecat vocea sarbului, o voce minunata.
    Mi-a placut mult Engelbert Humperdink care s-a confruntat cu tineri ce-i puteau fi nepoti.
    Mi-au placut chiar si rusoaicele, ce-au avut curajul de a prezentta ceva (aproape) traditional rusesc, caci Eurovisonului, la origine, asta ii era menirea.
    In fine...a fost o editie mai speciala.
    Despre Mandinga...nu am ce sa spun mai mult decat ai spus :)
    Iacata ca am mai facut si eu o cronica...mai mica.. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Daca nici fetei lui d`Artagnan nu i se imdeplinesc dorintele, atunci cui?

      Multumesc, sunt bine!
      De acord cu cronica ta: Engelbert? Totul a fost perfect, doar calendarul a fost altul iar trepidatia din ziua de azi nu are timp de romantism! Rusoaicele? O minunatie, jos palaria pentru indrazneala, pentru reusita, dar au fost "mascota" votata cu drag, nu cu realism!

      Sa auzim de bine!

      Ștergere
  3. Am urmarit doar cateva tari...cantareata din imagine este din Albania?Am ascultat-o,are voce cu carul cum se spune ca si cea din Spania..insa Suedia a fost ceva mai mult,a mers la inima cu mult peste... pentru mine cel putin!A fost o foarte inspirata imbinare: ea,vocea puternica,miscarea scenica,regia de lumina si desigur linia melodica simpla si expresiva...dau vot pentru ce mi-a parut mai natural decat performant ca tehnica vocala!

    RăspundețiȘtergere
  4. da, de acord, cum am zis!
    clasamentul meu evident nu il impun nimanui, este parerea mea si atat!
    clipul este al interpretei albaneze, la Baku arata ca naiba, iertare, si in albaneza, a fost ORIBIL! dar VOCEA...

    Suedia s-a bucurat de ceea ce inseamna promovarea produsului! Nu neg, Doamne fereste, a meritat cu prisosinta locul 1, vocea, melodia au fost depasite cu mult de SPECTACOL! Nu e o deficienta, dimpotriva!
    Din pacate asta e lumea actuala: lumea show-urilor, nu a difuzoarelor din vremea mea!
    Sunt un nostalgic, de aceea "am ascultat", nu "am privit"!
    multumesc pentru dialog!

    RăspundețiȘtergere