sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Cuvinte-n vesminte

     Marian ILIE   
Descalecat universal



http://www.altfel.info/insomnii/insomnii-literare/2204-desclecat-universal.html 

Atâta curgere am strâns în oase
C-as tot împărtăsi cu lumi întregi
Ce-am pătimit prin vremile cețoase
Cu împărați, cu domnitori, cu regi...

Întruchipare după-ntruchipare
Mi s-a-ntâmplat mereu să mă întâmplu
Unde lumina bucură si doare
Să mă golesc si astfel să mă umplu

Ca un pocal cu tainice absinturi
Din care zeii beau și se îmbată
Golesc pocalul  si cuprinsi de jinduri
Îl cer umplut - odată si-nc-odată

Să-mpodobesc veciile cu norii
Cei condensați din însusi trupul meu
S-adun pe creasta lor colindătorii
Să mergem cu colind la Dumnezeu...

Dar parc-am obosit si nu e chip să
Mai tot orbecăim pe după daruri
Vin îngeri si vestesc Apocalipsă
În chip de cel mai lung din avataruri...

La capătul atâtor triste toamne
De care m-am umplut ca un pocal
Iți voi primi Apocalipsa, Doamne...
Un nou Descălecat Universal!
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu